Условия за ползване
Характеристиките, описанията и цените на стоките / услугите на сайта могат да съдържат грешки и да бъдат променяни по всяко време. Beautyadvisor не носи отговорност за такива несъответствия, но е длъжен да ги отстранява своевременно, ако такива му бъдат посочени от Клиент.
Общи условия
платформата www.beautyadvisor.bg е напълно безплатна за клиента и салоните (студията).
ПРЕДМЕТ
1. Тези общи условия уреждат отношенията между „Глезко“ ЕООД /Beautyadvisor.bg/ и потребителите на неговата интернет страница – интернет магазин /латформата/.
ДАННИ ЗА ФИРМАТА
2. „Глезко“ ЕООД / Beautyadvisor.bg/ е еднолично търговско дружество с ограничена отговорност по смисъла на Търговския закон, с
ЕИК: 204825750,
адрес на управление: България, област София (столица), община Илинден, гр. София 1345, жк. Захарна фабрика бл. 126 вх. Б, ап. 16,
МОЛ: Галя Димитрова,
Банкова сметка IBAN: BG93UBBS80021063317240лева, Банков Код BIC: UBBSBGSF „Банка ОББ“.
3. „ Beautyadvisor.bg “ е запазена търговска марка на “Глезко” ЕООД и е нейна собственост. Beautyadvisor.bg администрира интернет странициа www.beautyadvisor.bg
4. Връзка с Beautyadvisor.bg се осъществява освен на посочения по-горе адрес и на телефон: +359 888971157 и на мейл office@beautyadvisor.bg
ОБЩИ ДЕФИНИЦИИ
5. По смисъла на настоящите общи условия понятията по-долу имат следното значение:
a. Продавач - Beautyadvisor.bg или всеки от партньорите от партньорската мрежа на „Глезко“ ЕООД, публикувани на платформата.
b. Партньорска мрежа - Независими търговци, с които Beautyadvisor.bg е сключил договор за продажба на негови стоки и услуги при определени условия в техните търговски обекти.
c. Платформа – интернет страницита прикачена към домейна www.beautyadvisor.bg
d. Клиент - Всяко лице, което не е служител на Beautyadvisor.bg и използва интернет страниците, описани по-горе, по какъвто и да е начин.
e. Акаунт - елемент от сайта, състоящ се от имейл, парола, име и телефон, с който всеки клиент се идентифицира и който позволява само на този клиент да прави Поръчка, както и да достига до ограничени части на сайта, където са достъпни допълнителни услуги и историята на някои от действията му.
f. Поръчка - заявка от клиента, чрез която той заявява намерението си да закупи стоки или услуги от сайта.
g. Каталог – списък от елементи /стоки и услуги/, намиращи се на сайта и представляващи основното негово съдържание, до които клиентите имат свободен достъп.
h. Стока / Услуга – елемент от каталога, намиращ се на сайта, който представлява предмет на договора за покупко-продажба.
i. Договор - всеки договор, сключен от разстояние между Beautyadvisor.bg и клиент за покупко-продажба на стоки и/или услуги от сайта, в следствие от подадена от клиента Поръчка. Настоящите общи условия са неразделна част от този договор. Всяка отделно направена поръчка представлява отделен договор.
j. Съдържание - Цялата информация на сайта, която може да бъде видяна посредством използването на електронно устройство; Съдържанието на всяка информация, изпращана от клиента на Продавача и обратното; Информацията, свързана с продукти, услуги, такси, приложими от трети лица, с които Beautyadvisor.bg има сключен партньорски договор под някаква форма.
k. Бюлетин, Брошура, Съобщение - информационни средства, касаещи продукти и/или услуги в търговските обекти и/или сайта на партньорската мрежа и/или Beautyadvisor.bg, без обвързване с предоставената информация.
l. Плащане - събиране или възстановяване на средства, резултат от продажба на продукт или услуга. m. Форсмажорно обстоятелство е непредвидимо събитие, извън контрола на страните, което не може да бъде избегнато.
ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ
6. Общите условия определят правила, при спазването на които Клиентът може да използва сайта и неговото съдържание, в случаите когато не е налично друго валидно споразумение между него и Продавача.
7. Общите условия са задължителни за всички клиенти на сайта. Използването му означава, че клиентът се е запознал внимателно и се е съгласил с тях при всяко негово използване.
8. Общите условия могат да бъдат променяни едностранно и по всяко време от Beautyadvisor.bg Тези промени влизат в сила незабавно след публикуването им на сайта.
9. С приемането на настоящите Общи условия Клиентът дава изричното си съгласие за сключване на договори от разстояние в следствие на направена от него Поръчка.
10. Beautyadvisor.bg си запазва правото да прекрати или откаже регистрация на клиент, едностранно по свое усмотрение, без да дължи каквито и да е неустойки или обезщетения за това.
11. Възможността за поръчка е валидна само за територията на Р. България и само за лица навършили 18 годишна възраст. С регистрацията си в интернет страницата и създаването на акаунт Клиентът декларира, че е пълнолетен (навършил 18 годишна възраст).
12. Beautyadvisor.bg уточнява, че изображенията (статични/динамични презентации и т.н.) на продуктите имат информативен характер и е възможно доставените продукти да се различават от изобразените, поради технически грешки, промяна на характеристиките, дизайна или ревизията им. Продавачът не носи отговорност за такива несъответствия. Актуална информация за всяка от стоките е налична на интернет страницата на нейния производител. Клиентът е длъжен да провери на интернет страницата на съответния производител какви са външният вид и габаритните размери на всеки продукт, ако тези характеристики имат съществено значение за него.
13. Характеристиките, описанията и цените на стоките / услугите на сайта могат да съдържат грешки и да бъдат променяни по всяко време. Продавачът не носи отговорност за такива несъответствия, но е длъжен да ги отстранява своевременно, ако такива му бъдат посочени от Клиент.
14. Beautyadvisor.bg си запазва правото да прави промени по сайта, неговата структура и функции без предварително известяване на клиентите.
15. Beautyadvisor.bg не е отговорен за каквито и да било грешки, които могат да се появят на сайта, поради технически причини.
16. Beautyadvisor.bg си запазва правото да публикува рекламни карета /банери/ от всякакъв вид и/или връзки, на която и да е част от сайта, съобразно действащото законодателство.
17. Всички стоки, включително тези в промоция, се продават и доставят до изчерпване на наличните количества в склада на Продавача, дори това да не е изрично отбелязано на сайта.
18. Възможно е сайтът да съдържа линкове /връзки/ към други сайтове, като Beautyadvisor.bg не носи отговорност за съдържанието и политиките на тези сайтове.
19. Продавачът и клиентът се съгласяват, че електронната комуникация помежду им, в това число и използването на конкретен акаунт, има силата на саморъчен подпис в отношенията между тях.
20. Продавачът не начислява допълнителни разходи за използване на средството за комуникация от разстояние за сключване на договора.
21. Ако някоя от разпоредбите на настоящите общи условия за ползване на сайта е недействителна или неприложима към конкретен договор, независимо от причината за това, от това не произтича недействителност или неприложимост на останалите разпоредби.
ДОГОВОР ЗА ПРОДАЖБА
22. Договорът за продажба от разстояние на стоки и/или услуги се счита сключен от момента на приемане от Продавача на изпратената от Клиента поръчка. За приемането на поръчката Клиентът дава срок от една седмица от изпращането на същата. Ако в рамките на този срок клиентът не получи потвърждение, същата се счита за отказана или не получена, а договорът не е сключен. Във всички случаи, когато Продавачът е издал касова бележка и/или фактура, или е получил плащане по банков път, договорът се счита сключен.
23. Продавачът уведомява клиента по телефон или имейл за регистрирането на поръчката.
24. При всички случаи, в които поръчката е регистрирана и клиентът е получил потвърждение за това, същият дължи плащане в пълен размер, което се договаря за всяка отделна поръчка – изцяло предварително, частично предварително с плащане на остатъка при получаване или изцяло при получаване на стоката и/или услугата.
25. Всички стоки и услуги в каталога на сайта имат конкретно определен статус. За стоките / услугите със статус различен от „налично в централен склад” Продавачът си запазва правото при невъзможност за доставка или внос по заявка да се откаже частично или изцяло от договора, като в този случай дължи само и единствено връщане на получените суми, без разноски за клиента.
26. Когато складовата наличност на определен артикул се окаже недостатъчна за изпълнение на всички постъпили поръчки се прилага правилото по предходната точка 25.
27. Предоставената информация от клиента, както и настоящите общи условия са неразделна част на Договора от разстояние.
ПОЛИТИКА ЗА ПРОДАЖБИ ПРЕЗ ИНТЕРНЕТ
28. Достъпът до сайта за регистриране на акаунт и създаване на поръчка е позволен на всеки клиент. Клиентът носи отговорност за верността на предоставените данни и за спазване от негова страна на особените изисквания на закона във връзка със сключването на гражданскоправни договори.
29. Beautyadvisor.bg може да ограничи достъпа до поръчки, стоки, услуги, платежни методи и други на който и да е клиент, по свое усмотрение без предварително предупреждение или известие. Beautyadvisor.bg не носи отговорност за каквито и да е вреди, които клиентът търпи или може да претърпи в резултат на това решение.
30. Всеки клиент може да има само един акаунт на платформата. Не се допуска един акаунт да се споделя между няколко клиенти, като отговорността за всички вреди от такова споделяне се носи от клиента.
31. Всички цени на сайта са обявени в лева (BGN) с включено ДДС.
32. Цената на продукт не включва цената за доставка и дължимите такси при плащане. Като във всички случаи преди завършването на поръчката Beautyadvisor.bg ще посочи на сайта стойността на допълнителните разходи, които клиентът трябва да заплати.
33. Възможно е след закупуването на стока или услуга Beautyadvisor.bg да поиска по имейл на клиента Рецензия, относно закупената стока или услуга.
34. Цените на сайта, задраскани с линия, посочват старата цена на стоката в магазина. Тези цени имат информативен характер и нямат отношение към действително дължимата цена.
35. При представянето на стоките и услугите Beautyadvisor.bg си запазва правото да използва и други продукти (аксесоари и други), които може да не са включени в цената на продукта. В такива случаи описанието на продукта съдържа включените в комплекта продукти и всеки невключен в същото описание продукт се счита, че съответно не е включен в комплекта.
36. Beautyadvisor.bg си запазва правото да променя цените на стоките и услугите по всяко време, без предварително да известява за това клиентите.
37. Цената на продуктите и услугите е тази, която е посочена в момента на поръчката в рамките на складовите наличности и/или за периода на промоционалния период, ако има такъв. Всякакви промени в цените, настъпили след приемането на поръчка, не се отнасят до нея.
38. Beautyadvisor.bg не гарантира наличността на никой продукт и/или услуга, който може да бъде закупен от сайта, преди да потвърди същата на клиента писмено или по телефон, че поръчката е изпълнена и предадена за доставка.
39. Beautyadvisor.bg може по своя преценка да издава кодове за отстъпка. Стойността, обхвата и периода на валидност се определят едностранно от Beautyadvisor.bg.
ПОРЪЧКА
40. Клиентът може да прави поръчка на сайта чрез добавянето на предлаганите стоки и услуги в количката за покупки, следвайки указанията и стъпките в сайта, за да завърши и изпрати поръчката.
41. Завършвайки своята поръчка, Клиентът се съгласява, че цялата предоставена информация, необходима в процеса на закупуване е вярна и пълна в момента на извършване на поръчката.
42. Незавършените поръчки не водят до регистриране на поръчка.
43. Стоките и услугите са достъпни в рамките на стоковите наличности и могат да бъдат потвърдени или отказани в зависимост от наличностите.
44. Наличността на всеки продукт е обозначена чрез легенда за удобство на клиента. Beautyadvisor.bg си запазва правото наличността и сроковете на доставка да се доуточняват по телефона или e-mail, в момента на обработка на поръчката.
45. Beautyadvisor.bg не носи отговорност за спазване на сроковете на доставка за продуктите, които са обозначени, че са с доставка само чрез заявка или с доставка за определен период и не са налични в склада на дружеството. Информацията за наличността в централен склад се отнася за централния офис - Beautyadvisor.bg
46. До момента на доставка Продавачът може да откаже да изпълни частично и/или изцяло направена поръчка, когато доставката се окаже невъзможна по обективни причини, или поради пороци по закон в сключения договор, като предварително уведоми за това клиента. В такива случаи доставчикът е длъжен да възстанови платените от клиента суми, ако има такива, без това да доведе до някакви допълнителни разходи за същия, след което договорът се счита прекратен и страните по него нямат други задължения една към друга.
47. С изпращането на поръчката клиентът дава право на Продавача да се свърже с него пo всякакъв възможен начин, когато това се налага във връзка с направената поръчка.
48. В случай, че се наложи промяна в сроковете за доставка или в съдържанието на направена поръчка или в други условия по договора, служител Beautyadvisor.bg се свързва с клиента по телефон или e-mail за да го уведоми. В такъв случай клиентът има право да се откаже от договора или да потвърди поръчката. И в двата случая Продавачът не носи отговорност за вреди извън отговорността за връщане на заплатените суми.
49. Извън хипотезата на чл. 48 по-горе, клиентът може да откаже направена поръчка до момента на доставката на стоката. Това може да стане през личния акаунт от момента на регистрация на поръчката до започването на изпълнението ѝ и/или на телефон: +359 888971157 или на имейл адрес: office@beautyadvisor.bg. В тези случаи Продавачът възстановява изцяло заплатените от клиента суми, ако има такива, по същия начин, по който е извършено плащането, без разноски за клиента. Клиентът не носи отговорност за вреди и пропуснати ползи и договорът се счита за развален.
ВРЪЩАНЕ НА СТОКИ И ОТКАЗВАНЕ ОТ ДОГОВОРА ОТ РАЗСТОЯНИЕ
50. Право на отказ от сключения договор имат само тези клиенти, които имат качеството Потребители по смисъла на Закона за защита на потребителите.
51. Съгласно договора за дистанционна продажба всеки клиент, който има качеството потребител, може да върне продукта при ненарушен търговски вид без да посочва обективна причина за рекламация в срок от 15 дни, считано от датата на получаване на стоката или от датата на сключване на договора - при договор за услуги. Когато клиентът е поръчал много стоки с една поръчка, които се доставят отделно, считано от датата, на която клиентът приеме последната стока, като транспортните разходи за връщане на стоката са задължение на клиента.
52. Други основания за разваляне на договора от разстояние от страна на клиента са:
52.1. Наличие на съществено функционално несъответствие с описанието на стоката, налично на сайта. В този случай клиентът има право на избор между възстановяване на сумата или замяна на стоката с друга с различна марка или модел и корекция на разликата в цената. Разходите за връщане на стоката се поемат от Продавача.
52.2. Нарушена опаковка или неработещ продукт до 24 часа от получаването. Клиентът може да изиска замяна на стоката още при получаването, ако установи, че е в лош търговски вид или до 24 часа след получаването, ако не работи коректно. В този случай разходите по връщане на продукта се поемат от Продавача.
52.3. Объркана стока при доставката. Ако клиентът установи, че стоката, която е доставена от куриера е различна от тази, която е поръчал, той може да я върне на куриера, за да му бъде изпратена коректна такава. Разходите за доставка се поемат от Продавача.
53. Клиентът е длъжен да информира Продавача за своето намерение да върне закупените стоки или да се откаже от договора от разстояние, като заяви решението си недвусмислено чрез всякакви средства за писмена комуникация (e-mail, факс и други) в рамките на посочения срок. За да упражни правото си на отказ, клиентът трябва да използва стандартния формуляр за отказ.
54. При проблем със закупените стоки клиентът може да се свържете с Продавача на телефон: +359888971157 или на имейл адрес: office@beautyadvisor.bg
55. Стоките следва да бъдат върнати в централният офис на Beautyadvisor.bg: гр.София,жк. Захарна фабрика, бл.126, вх.Б, ет.4, ап.16 с опция за преглед, за да може да бъдат прегледани както следва: състоянието им, серийни номера и съответствие с условията на връщане.
56. В случай, че клиентът упражни правото си на отказ, доставчикът е длъжен да му възстанови в пълен размер платените суми не по-късно от 14 календарни дни, считано от датата, на която клиентът е упражнил правото си на отказ от сключения договор. От сумата, която потребителят е платил по договора, се удържат разходите за връщане на стоката, освен ако клиентът е върнал стоката за своя сметка и е уведомил за това доставчика.
57. Продавачът има право да забави възстановяването на сумата до получаването на продадените стоки.
58. Възстановяването на сумата се извършва по банков път на сметката посочена във формуляра за връщане или на каса в централния офис на Beautyadvisor.bg. Ако плащането е направено с банкова карта, сумата се връща по картата, от която е направено плащането.
59. Ако клиентът упражни правото си на отказ от договора от разстояние, той трябва да изпрати или предаде стоките обратно на Beautyadvisor.bg без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е съобщил за решението си да се откаже от договора. Крайният срок се смята за спазен, ако потребителят изпрати или предаде стоките обратно на Beautyadvisor.bg преди изтичането на 14 дневния срок.
60. Клиентът носи отговорност само за намалената стойност на стоките, причинена от изпробването им, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране.
61. При упражнено право на отказ от договора от разстояние, клиентът се задължава да съхранява получените от доставчика стоки, тяхното качество и безопасност до връщането им.
62. В случай, че поръчана и предварително платена стока и/или услуга от клиента не може да бъде доставена от Продавача, то последният ще информира клиента за това и ще възстанови платената сума, в срок от 14 дни от датата, на която Продавачът е установил този факт или от датата, на която клиентът е изразил желанието си за разваляне на договора.
63. Правото на отказ не се прилага в следните случаи:
63.1. за стоки и услуги, чиято цена зависи от колебанията на финансовите пазари, които Продавачът не е в състояние да контролира;
63.2. за стоки, изработени и/или преработени съобразно изискванията на клиента или по негова индивидуална поръчка;
63.3. за стоки, които поради своето естество са потребими или не могат да бъдат върнати или подлежат на бързо разваляне, или има опасност от влошаване на качествените им характеристики;
63.4. за консумативи, батерии, канцеларски материали, разпечатани от клиента; за принтери с разпечатани консумативи от клиента;
63.5. за аудио и видеозаписи или програмни продукти, разпечатани и/или активирани и/или регистрирани от потребителя;
63.6. за стоки, чиято гаранция е била регистрирана в сайта на производителя;
63.7. когато клиентът изрично е поискал от Продавача да го посети в дома му с цел извършване на неотложни дейности за ремонт или поддръжка. Когато при такова посещение Продавачът предоставя и други услуги в допълнение към тези, поискани от клиента, или достави стоки, различни от резервните части, необходими за извършване на ремонта или на поддръжката, правото на отказ се прилага само за тези допълнителни услуги или стоки;
63.8. когато не е изпълнено условието при поръчани повече от една бройка от дадена марка и модел стока, опаковката само на един продукт да е разпечатана, а останалите да бъдат върнати на Продавача запечатани;
63.9. при предоставяне на услуги, при които услугата е предоставена напълно и изпълнението ѝ е започнало с изричното предварително съгласие на потребителя и потвърждение от негова страна, че знае, че ще загуби правото си на отказ, след като договорът бъде изпълнен изцяло от Продавача;
63.10. при предоставяне на цифрово съдържание, което не се доставя на материален носител, когато изпълнението е започнало с изричното съгласие на потребителя, който е потвърдил, че знае, че по този начин ще загуби правото си на отказ;
63.11. за стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;
63.12. за стоки, които след като са били доставени и поради естество им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени;
63.13. предоставяне на услуги, транспорт на стоки, отдаване под наем, развлекателни дейности, ако договорът предвижда конкретна дата или срок за изпълнение.
64. Условия за връщане или замяна:
64.1. Всички стоки трябва да бъдат в същото състояние като при доставката, без наранявания, в изряден търговски вид и пълна окомплектовка с прилежащите аксесоари и документи;
64.2. Стоката трябва да бъде в оригинална опаковка и пълна окомплектовка: аксесоари, дискове, ръководства, транспортна опаковка, оригинална гаранционна карта и всички документи, с които е била доставена;
64.3. Стоката трябва да бъде без следи от употреба, драскотини, наранявания, охлузвания, със защитни найлонови покрития, ако е имало такива и други външни белези;
64.4. Опаковката трябва да е здрава, да не е разкъсана, надраскана или повредена;
64.5. Ако стоката е била придружена с подарък, трябва да се върне и подаръка;
65. Ако стоката бъде върната в състояние, в което не може да бъде продадена като нова, Продавачът си запазва правото да изиска такса за привеждането ѝ в началния ѝ вид (ако е възможно) или за покриване разликата в цената, получила се при продажбата на стоката като втора употреба, или по избор на клиента да му достави стоката обратно за негова сметка.
ПЛАЩАНЕ И ФАКТУРИРАНЕ
66. Цените на стоките и услугите са крайни и включват ДДС, както и всички други данъци и такси, предвидени в действащото законодателство.
67. Цената и начинът на плащане са посочени във всяка поръчка.
68. Обикновено начините на плащане, които предлага Beautyadvisor.bg са: в брой, с карта, банков превод, с наложен платеж.
69 Beautyadvisor.bg издава фактура или касов бон за всяко плащане по поръчка, чрез която клиентът си е купил стока и/или услуга. Клиентът се съгласява да получи фактурата/касовия бон физически заедно със стоката, както и по електронен път на e-mail, посочен от клиента в акаунта му или чрез качването ѝ в самия акаунт.
70. Ако клиентът желае фактура, е длъжен да предостави всичката необходима информация в съответствие с действащото законодателство за издаването ѝ. В противен случай Beautyadvisor.bg издава само касов бон.
71. За правилното съставяне на фактура, клиентът е длъжен да актуализира данните в акаунта си. Той е длъжен да прегледа информацията, посочена в поръчката, за да се убеди, че тя е пълна, вярна и точна. Клиентът носи цялата отговорност за верността на предоставените данни.
72. Клиентът се съгласява да извърши плащане съгласно избрания от него начин и съгласно договореното при сключване на договора от разстояние и според условията между клиента и съответния доставчик на платежни услуги.
73. Клиентът се съгласява, че Продавачът има право да изисква и приема авансово плащане за сключените с клиента договори за покупко-продажба на стоки и тяхната доставка.
74. В случай, че Beautyadvisor.bg не получи плащане съгласно избрания от клиента начин и в договорените срокове преди изпълнение на поръчката, тя се счита отказана от клиента.
ДОСТАВКА
75. Продавачът доставя поръчаните онлайн стоки чрез куриерска фирма Еконт Експрес - на посочен от клиента адрес или до посочен от клиента офис на куриерската фирма, чрез собствен транспорт на посочен от клиента адрес (до входа на адреса или най-близкото място, където е възможно да се паркира) или в магазин от партньорската мрежа на Beautyadvisor.bg.
76. Продавачът извършва доставката на стоките само на територията на Република България.
77. Продаваните стоки са съпроводени с необходимите документи и оригинална опаковка.
78. Времето за доставка обикновено е:
“ Налични в централен склад ”, от 1 до 3 работни;
„ Налични във външен склад “ и „ Ограничена наличност “ от 1 до 5 работни;
„ Внос по заявка “, до 20 работни дни от направата на поръчката, без да надвишава 30 работни дни;
„ Попитайте “, подлежи на конкретизиране след направено от Клиентът запитване.
79. В страницата на Продавача се посочва очакван срок за доставка на конкретни стоки, който има приблизителен и ориентировъчен характер и който не отменя уговорения със сключване на договора от разстояние срок на доставка. Ако продуктът не може да бъде доставен, Beautyadvisor.bg се задължава да информира за това клиента.
80. Детайлите по отношение на сроковете за доставка на стоките са ориентировъчни и Продавачът не е обвързан с тях за извършването на доставката на конкретна дата. Клиентът няма право на каквото и да е обезщетение в случай на забавена доставка.
81. Доставките се извършват от понеделник до петък между 09.00 и 18.00 часа и събота между 09.00 и 13.00 часа, с изключение на празнични дни. Изключение може да има за населени места със специален график на обслужване.
82. При доставка с куриер на Еконт Експрес в деня на доставка клиентът получава SMS от куриера, че има пратка за получаване. Ако клиентът не бъде намерен на уречените ден и място и няма друго лице, което да приеме пратката вместо него, куриерът оставя стикер, че е посетил адреса и координати за връзка. Пратката се връща в офиса на куриера до поискване. Ако и на следващия ден клиентът не се свърже с Продавача или куриерската фирма, поръчката се счита анулирана.
83. Клиентът има възможност да отвори и прегледа съдържанието на пратката преди да плати на куриера.
84. Beautyadvisor.bg или представител на куриерската фирма уведомяват клиента по телефона или имейл, ако се появят непредвидени обстоятелства, възпрепятстващи навременното изпълнение на доставката.
85. Всички стоки са застраховани до момента на получаване и пристигат с документи за гаранция, касова бележка (или фактура, ако има изискана такава).
86. Клиентът се съгласява, че удостоверяването за получената стока може да се извърши от лице, за което според обстоятелствата може да се направи извод, че ще предаде информацията на клиента - страна по договора.
87. Клиентът трябва да прегледа стоката в момента на доставката и предаването ѝ от Продавача или куриера и при констатирани несъответствия с поръчката, да уведоми за това Продавача незабавно.
88. Рискът от загуба или повреда на закупените стоки преминава върху клиента в момента, в който клиентът или посочено от него трето лице, различно от избраната от Beautyadvisor.bg компания за куриерски услуги приеме стоките.
ПРЕХВЪРЛЯНЕ НА СОБСТВЕНОСТТА
89. Собствеността на стоките се прехвърля с предаването им на клиента, след извършване на плащането от негова страна. Предаването на стоката ще се удостоверява с подписа на клиента на транспортния документ, предоставен от куриера.
ГАРАНЦИИ
90. Стоките, които Beautyadvisor.bg предлага, са с гаранция за Съответствие, съгласно действащото законодателство и гаранционната политика на съответния производител и/или дистрибутор, за тези клиенти, които са Потребители по смисъла на Закона за защита на потребителите.
91. Извън гаранцията за Съответствие по предходната разпоредба, стоките може да притежават и допълнителна Търговска гаранция. В тези случаи информация за нея се съдържа в описанието на стоката на сайта и в Гаранционната карта, съпътстваща стоката, в която присъстват и точните Условия на гаранцията.
92. Наличието на такава Търговска гаранция не ограничава законовата гаранция за съответствие на закупените стоки с договора за продажба по смисъла на Закона за защита на потребителите. Независимо от търговската гаранция продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно гаранцията по чл.112-115 от ЗЗП.
93. Гаранционният срок на стоката започва да тече от датата на продажба.
94. Гаранционните карти могат да бъдат издадени от Beautyadvisor.bg или директно от производителя.
95. Стоки, разполагащи с гаранционна карта, издадена от производителя, се обслужват от собствените им сервизни мрежи в рамките на гаранционния период. Сервизните мрежи, оторизирани от производителя, поемат цялата гаранционна отговорност за стоката, при посочени от тях условия. Контактите, адресите и телефоните на тези сервизи са посочени на оригиналната гаранционна карта. При дефект, възникнал в гаранционния период клиентът се обръща към сервиза на телефоните, посочени в гаранционната карта. Детайлите по решаване на гаранционни случаи се определят от съответния производител и неговата сервизна политика.
96. Стоки, разполагащи с гаранционна карта, издадена от Beautyadvisor.bg, се обслужват от Сервизния център на. Beautyadvisor.bg, Стоките трябва да са с всички документи за покупка - гаранционна карта, копие на платежния документ или фактура, подробно описание на проблема. Процедурата за предоставяне на гаранционно обслужване е следната:
96.1. Прием в сервиз: Дефектните продукти трябва да бъдат доставени до сервизния център на Beautyadvisor.bg лично или с куриерска фирма Еконт Експрес на адрес: София, жк. Захарна фабрика, бл.126, вх.Б, ет.4, ап.16 сервиз Beautyadvisor.bg, за сметка на Beautyadvisor.bg.
96.2. Установяване на дефект: След получаването на продукта в сервизния център, той се завежда в сервизния дневник и се диагностицира от нашите специалисти. Извършват се необходимите действия за отстраняване на дефекта.
96.3. Изпълнение на гаранцията: Мерките за изпълнение на гаранцията могат да бъдат ремонт на продукта, частична или цялостна замяна, възстановяване на стойността на продукта, ако не е възможно друго решение.
96.4. Връщане на стоката към клиента: След привеждането на стоката в изправно състояние, той може да бъде получен в сервизния център или да бъде изпратен обратно до адреса на клиента с куриер.
96.5. В случай че при извършване на сервизна диагностика се установи, че стоката съответства на договора за продажба, т.е. не се открие дефект и стоката функционира нормално, клиентът дължи всички направени разноски – за диагностика и транспорт.
97. Гаранционният срок на стоките се удължава с времето на престоя им в сервиза. Този интервал от време се отчита от момента на постъпването в сервиза до предаване на стоката на потребителя.
98. Във всички случаи срокът за изпълнение на гаранцията е до 30 дни.
99. Гаранционните карти, издадени от “Глезко”ЕООД може да се изпращат на хартиен носител заедно с поръчания продукт, в електронен формат на посочения от клиента имейл адрес или чрез добавянето им в акаунта на клиента.
100. В случай, че клиентът получи стока без гаранционна карта, документ за покупка или друг проблем е длъжен да сигнализира на телефон: +359 888971157 или на имейл адрес: office@beautyadvisor.bg в срок до 48 часа от получаването на стоката. В случай, че клиентът не уведоми Beautyadvisor.bg за липсата на гаранционната карта или други документи в този срок, ще се счита, че такива са били предоставени от Продавача.
101. Клиентът е длъжен да актуализира регулярно данните в акаунта си и да ги преглежда преди всяка поръчка, защото Продавачът ще ги използва при попълването и издаването на гаранционните карти и други документи. Продавачът няма да преиздава гаранционни карти, издадени въз основа на грешни или стари данни, които клиентът не е актуализирал, което ще доведе до отпадане на гаранцията за съответните стоки.
102. Стоките, закупени с гаранционна карта от “Глезко” ЕООД или Партньорската мрежа на Beautyadvisor.bg могат да бъдат сервизирани освен от Продавача, но и от другите членове на Партньорската мрежа. Възможни са изключения или ограничения от това правило.
ПОДИЗПЪЛНИТЕЛИ
103. Продавачът има право да използва подизпълнители без да е необходимо да уведоми или получи съгласието на клиента за това. Продавачът ще носи отговорност за действията на тези подизпълнители.
ИНТЕЛЕКТУАЛНА СОБСТВЕНОСТ
104. Цялото съдържание, включително, но не само, изображения, дизайн, софтуер, бази данни, информация и всякакво друго съдържание, публикувано на сайта, е собственост на Beautyadvisor.bg или на трети лица, като в този случай Beautyadvisor.bg притежава разрешение за ползване.
105. Всички търговски марки, цитирани в сайта, принадлежат на техните собственици.
106. Цялото съдържание, до което клиентът получава достъп, е защитено от закона, освен ако не е придружено от писмено съгласие за ползване между
Beautyadvisor.bg клиента или трета страна.
107. Договорът от разстояние не дава разрешение на клиента да копира, разпространява, публикува, предоставя на трети лица, променя по каквото и да е начин каквато и да е част от съдържанието на сайта, освен с изричното съгласие на Beautyadvisor.bg.
ПОВЕРИТЕЛНОСТ
108. Клиентът се съгласява, че предоставяйки свои лични данни на Продавача, същите могат да бъдат използвани за всякакви законосъобразни цели без да е необходимо Продавачът да иска съгласието на клиента за обработването им във всеки отделен случай.
109. Beautyadvisor.bg може без съгласието на клиента да събира други данни като, но не само, IP адрес, операционна система, време за посещение, място, от което е достъпен сайта, име и версия на уеб-браузъра и други данни, предоставени от уеб-браузъра, чрез който е осъществен достъпът до сайта.
110. Клиентът може да се откаже от събирането на лична информация и да изиска нейното изтриване, като с това оттегля съгласието си от Общите условия, без по-нататъшно задължение от всяка страна към другата и/или, без която и да от страните да отговаря за каквито и да било нанесени вреди към другата. Упражняването на това право става писмено, посредством възможностите за контакт с Продавача.
111. Предоставяйки свои лични данни на Продавача като, но не само, имейл, телефон, клиентът дава съгласието си с него да се свързва както Продавача така и трети лица, които са партньори на Beautyadvisor.bg.
112. Клиентът e отговорен за опазването на поверителността на своята парола и акаунт и е отговорен за всички действия, извършвани чрез неговият акаунт.
ЛИЧНИ ДАННИ
113. Beautyadvisor.bg събира, обработва и съхранява лични данни на физически лица, при спазване на нормативните изисквания на Регламент (ЕС) 2016/679 на ЕС и на Съвета и на Закона за защита на личните данни във връзка с извършваните от дружеството дейности. Една част от тези лични данни се събират във връзка с изпълнение на законови изисквания към Beautyadvisor.bg, друга част въз основа на нуждите за изпълнение на сключваните с клиентите договори, а трети въз основа на изрично съгласие на субектите на тези данни, за маркетингови цели и анализ. По-подробна информация във връзка със защитата и ползването на лични данни се намира в Декларацията за поверителност (link) и в Политика за защита на личните данни на Beautyadvisor.bg които представляват неразделна част от настоящите общи условия.
114. Съгласно Закона за защита на личните данни, потребителят има право на достъп до собствените си Лични данни, които е въвел, както и на поправка на тези Лични данни.
115. Личните данни на клиента може да бъдат предоставени на съответните държавни органи, на основание и в рамките на закона, и в следствие на изрично отправено искане от тяхна страна за това.
ОТГОВОРНОСТ
116 Продавачът не носи отговорност за каквито и да било претърпени от клиента или от трети лица вреди, настъпили в резултат на форсмажорни обстоятелства или такива, които са извън контрола на Продавача.
117. Beautyadvisor.bg не носи отговорност за действията, на което и да било лице, което използва съдържанието на сайта.
118. Beautyadvisor.bg не носи отговорност за каквито и да било вреди, преки, косвени, инцидентни или други, настъпили в резултат от използване или невъзможност за използване на сайта или за всякакви грешки или пропуски в съдържанието, които могат да доведат до вреди.
119. Beautyadvisor.bg не гарантира на клиента наличността на никой продукт, достъп до сайта, акаунта, съдържанието, продукти и услуги и не носи отговорност за каквито и да било претърпени от клиента или от трети лица вреди, настъпили в резултат на това.
120 Beautyadvisor.bg не предлага никакви гаранции, че стоките и услугите ще отговарят на изискванията или очакванията на клиента.
121. Beautyadvisor.bg при никакви обстоятелства не носи отговорност за каквито и да е вреди, в това число, но не само пропуснати ползи, загуба на информация, прекъсване на дейност, произтекли от употребата, невъзможността за употреба или резултатите от употребата на сайта.
122 Във всички останали случаи отговорността на Продавача е ограничена до стойността на поръчаната и платена от клиента стока.
РЕКЛАМА
123. При създаване на акаунт, клиентът се съгласява по подразбиране да получава брошури, известия, бюлетини и други специални предложения от Beautyadvisor.bg.
124. Клиентът може по всяко време да се откаже от получаване на специалните предложения, брошури и известия: Чрез използването на специалния линк, намиращ се във всяко специално предложение; Чрез използването на специална част в акаунта си; Чрез обаждане на контактите на Продавача; Писмено на имейл.
125. С приемане на настоящите условия клиентът се съгласява по подразбиране да получава на предоставените от него контакти повиквания, съобщения и кратки текстови съобщения, осъществявани с или без човешка намеса, които са необходими за изпълнение на сключения договор.
126. Клиентът може по всяко време да се откаже от получаването на съобщения и кратки текстови съобщения, чрез обаждане на контактите на Продавача или писмено по имейл.
127. Beautyadvisor.bg си запазва правото да премахне от своята база данни отделни контакти на Клиент без всякакви бъдещи ангажименти и без допълнително известие.
128. Beautyadvisor.bg не разпространява непоискани търговски съобщения по смисъла на Закона за електронната търговия.
129. Отказът за получаване на специални предложения и известия не означава отказ от настоящия договор.
ФОРСМАЖОРНИ ОБСТОЯТЕЛСТВА
130. Страните не носят отговорност за неизпълнението на договорните си задължения, ако то се дължи на форсмажорни обстоятелства.
131. Ако в срок от 14 дни от момента на настъпване на форсмажорното обстоятелство, то не може да бъде преодоляно, всяка една от страните има право да поиска от другата прекратяване на договора, без нито една от страните да носи отговорност за нанесени вреди.
СПОРОВЕ И ПРИЛОЖИМО ПРАВО
132. Този Документ е изготвен и ще бъде тълкуван в съответствие с българското право.
133. С използването, посещението на сайта, разглеждането и друго на всякакво съдържание, продукт, или услуга, достъпно и/или доставено по всякакъв начин, клиентът се съгласява с тези Общи условия.
134. Споровете, които могат да настъпят между клиент и Beautyadvisor.bg, ще се разрешават по взаимно съгласие чрез взаимни отстъпки. В случай, че това не е възможно, те ще бъдат отнесени до компетентния български съд в съответствие с българското законодателство.
135. При възникване на спор, свързан с покупка онлайн клиентът може да се възползва от услугите на сайта Онлайн Решаване на Спорове.
ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ
136. Ако клиентът е избрал възможността "Запази в магазин" и по този начин е избрал продажбата да се осъществи от доверен партньор, член на Партньорската мрежа на Beautyadvisor.bg, поръчката се счита направена дириктно към Партньора и той носи правата и задълженията по настоящите общи условия и по закон, като в този случай поръчка се фактурира и доставя директно от него.
ПОЛИТИКА ЗА ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
Сайтът beatyadvisor.bg (“Платформата“) представлява онлайнплатформа за представяне на салони за красота, като и магазин за друга техника, предоставящ възможност за онлайн пазаруване на продукти от различни категории. Тези услуги са свързани с обработката на различен вид лични данни на потребителя – физическо лице, използвани за различни цели, които са уредени в настоящата политика.
Дефиниции:
1. Под лични данни в настоящата политика се има предвид смисъла на този термин, дефиниран в чл. 4, т. 1 от Регламент (ЕС) 2016/679 на ЕС и на Съвета (Регламентът) и означава всяка информация, свързана с идентифицирано физическо лице или физическо лице, което може да бъде идентифицирано („субект на данни“); физическо лице, което може да бъде идентифицирано, е лице, което може да бъде идентифицирано, пряко или непряко, по-специално чрез идентификатор като име, идентификационен номер, данни за местонахождение, онлайн идентификатор или по един или повече признаци, специфични за физическата, физиологичната, генетичната, психическата, умствената, икономическата, културната или социална идентичност на това физическо лице;
2. Термините физическо лице, поръчващ, потребител, титуляр на лични данни, субект на лични данни и клиент, използвани в настоящата политика са използвани в смисъл на физическо лице, което е субект на лични данни по смисъла на Регламент (ЕС) 2016/679 на ЕС и на Съвета (Регламентът)
3. Администратор на личните данни, обработвани във връзка с поръчки и доставки чрез Сайта e “Глезко“ ЕООД, ЕИК: 204825750 със седалище и адрес на управление в гр. София, жк. Захарна фабрика, бл.126, вх.Б, ет.4, ап.16.
Длъжностното лице за защита на данни отговаря на всички въпроси на потребители относно обработката и защитата на личните им данни. Всеки потребител на Плтформатада се свърже с него чрез имейл на адрес:office@beautyadvisor.bg
Субекти на данни, чиито данни могат да бъдат обработвани са само физически лица – потребители или представители на юридически лица за целите на поръчка и покупка на продукти от Сайта.
Защита на личните данни.
С цел защита от неправомерен достъп и разпространение на личните данни на клиенти и контрагенти „Глезко“ ЕООД съхранява тези данни на специализирани сървъри с ограничен физически достъп, като допълнително се използват различни методи за криптиране на данните и ограничаване на дистанционния достъп до базата данни с тях, а служителите, имащи достъп и обработващи лични данни се свързват с нея посредством уникални идентификатори. С цел повишаване нивото на сигурност и елиминиране на риска от неправомерен достъп „Глезко“ ЕООД използва и специални методи за проверка дали конкретен служител в даден момент се намира в офиса на компанията и ако същият не се намира физически там, идентификаторите му за достъп до лични данни не работят и чрез тях не може да се достъпят защитените лични данни.
1. Видовете лични данни, които „Глезко“ ЕООД обработва
На договорно и преддоговорно основание за целите на обработване на заявка и доставка съгласно Закона за защита на потребителите и Общите условия на Сайта:
1.1. Данни за профила:
- Име и фамилия;
- Адрес за доставка;
- Телефон за връзка;
- Имейл адрес;
- IP адрес;
1.2. Данни за плащане (според избрания от клиента метод за плащане)
- Данни за банкова сметка – титуляр, номер на банкова сметка и обслужваща банка;
- Pay Pal акаунт – Имейл адрес; имена, ако такива са въведени в профила;
- Данни за кредитна/дебитна карта – титуляр, номер карта, CVC код;
На законово основание, когато за осъществяване на плащането се изисква издаването на счетоводен документ:
1.3. Данни за фактуриране:
- три имена на поръчващия, когато е физическо лице или на негов представител, когато поръчващият е юридическо лице, МОЛ, лице за контакт;
- идентификационен номер (ЕГН, ЛНЧ), съгласно изискванията на данъчното законодателство за съставянето на счетоводни документи; На основание легитимен интерес, за да предоставим на клиента необходимото му съдействие при избора на продукти от Сайта или допълнителна информация за направени поръчки:
Политиките за сигурност на личните данни на БНП Париба се намира на адрес: (тук)
1.4. Данни за потребителя:
- Телефонен номер за връзка;
- Имейл за връзка;
- Телефонен номер за обаждания от/до Търговски отдел;
по изключение, на основание изразено от страна на клиента изрично съгласие, за да му предоставим необходимото му техническо съдействие при затруднения с ползването на Услугите на Сайта:
1.5. Данни за профила в Сайта
- Потребителско име;
- Парола;
- Всички данни, съдържащи се в Профила;
- Телефонен номер;
- Имейл адрес;
1.6. Данни от профила в Google+ (доколкото са посочени в регистрацията на Потребителя):
- Имейл адрес;
- Потребителско име;
- Адрес за доставка;
- Мобилен телефон;
1.7. Данни от профила във Facebook (доколкото са посочени в регистрацията на Потребителя):
- Имейл адрес;
- Потребителско име;
- Адрес за доставка;
- Мобилен телефон;
1.8. Данни от профила в Twitter (доколкото са посочени в регистрацията на Потребителя):
- Имейл адрес;
- Потребителско име;
- Адрес за доставка;
- Мобилен телефон;
1.9. Данни от профила в Instagram (доколкото са посочени в регистрацията на Потребителя):
- Имейл адрес;
- Потребителско име;
- Адрес за доставка;
- Мобилен телефон;
“Глезко “ ЕООД обработва данни за бизнес анализ на продажбите изведен от деперсонифицирани, анонимни данни (на базата легитимен интерес):
1.8. Анонимизирани данни
1. Статистическа информация за общия брой посещения на сайта, изпълнени доставки, приети запитвания за съдействие и оплаквания, събирани и анализирани с цел подобряване на предоставяните от “Глезко” ЕООД услуги и продукти;
2. Бисквитки и пиксел тагове
3. „Глезко“ ЕООД събира информация, която може да включва лични данни, от браузъра (Internet explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome и др.) на посетителите на Сайта. За събирането на тази информация се използват различни методи, включително бисквитки и пиксел тагове, която информация може да включва IP адрес, уникален идентификатор на бисквитка, информация на бисквитка и информация относно това дали браузърът ви позволява използването на определени възможности и добавки, уникален идентификатор на устройството (HWID) вид, държава, вид на браузъра и езикови настройки, операционна система и системни настройки, държава и часова зона, предишни посещавани уеб страници, информация относно взаимодействието на потребителя със Сайта като покупки и предпочитания, начин и скорост на клик (избор), час на влизане и референтни адреси.
Тези бисквитки са необходими за функционирането на сайта и представянето на исканата от потребителя информация в коректен вид, поради което те са винаги включени. Те включват бисквитки, които позволяват потребителят да бъде запомнен в рамките на една сесия, или ако потребителят желае за всички бъдещи сесии. Те помагат за осъществяване на процеса на пазаруване и подпомагат администраторите на сайта при отстраняване на технически проблеми.
Бисквитките също така позволяват на „Глезко“ ЕООД да анализира поведението на потребителите в сайта с цел подобряване функционалностите и скоростта му. Те се използват и с цел показване на всеки потребител на най-подходящите за него реклами от трети лица. Всеки потребител може да промени настройките си за бисквитки по всяко време, като използва настройките за бисквитки на своя браузър.
2. Цели на обработката на лични данни:
2.1. Данни за Профила за целите на:
1. Обработка на заявки и приемане на поръчки;
2. Изпълнение на договор сключен от разстояние;
3. Доставка чрез куриер или пощенски служби до посочения в поръчката или допълнително заявен от поръчващия чрез Търговския отдел или форма за поръчка адрес за доставка;
4. Фактуриране и плащане;
5. Осъществяване на контакт с поръчващия относно направена поръчка и последваща доставка;
6. Изпращане на известия за статуса на доставка и възникнали проблеми с доставка;
7. Предоставяне на информация чрез имейл или SMS за нови продукти и/или услуги и съвместни промоции с партньори на „Глезко“ ЕООД при изрично изразено съгласие от страна на потребителя;
8. Изпращане на съобщения за целите на директния маркетинг и реклама при изрично изразено съгласие от страна на потребителя;
9. Предоставяне на гаранционно сервизно обслужване;
10. Удостоверяване на необходимата съгласно закона минимална навършена възраст на поръчващия за осъществяването на покупка;
11. Обслужване на процеса на поръчка и неговото възстановяване в случай на техническо прекъсване, както и за целите на гарантиране сигурността на Сайта и предоставяните чрез него услуги;
12. Предоставяне на информация по проверки или защита на правен интерес в административни и съдебни производства;
13. Проследяване на предишни поръчки на потребителя и техния статус;
2.2. Данни за плащания за целите на:
1. Удостоверяване на постъпили плащания, направени чрез банков превод, банкова карта или PayPal;
2. Възстановяване на суми (при упражнено право на отказ от доставка или рекламации);
2.3. Данни за фактуриране:
1. Издаване на счетоводен документ (фактура) съдържаща задължителните по закон реквизити, в случай че издаването му е необходимо по закон или изрично се изисква от Поръчващия;
2.4. Данни за потребителя за целите на:
1. Предоставяне на информация за услугите и продуктите, включително информация за поръчки, получаване на сигнали и оплаквания чрез обаждане до Търговския отдел или чат канал;
2. Потвърждаване на индивидуализацията чрез имейл или SMS съобщение за упражняване на правата на потребителите относно личните им данни;
3. Обработка на постъпили рекламации, жалби, сигнали и искови претенции;
4. Подобряване на обслужването;
2.5. Данни във връзка с ползването на финансиране на покупката (лизинг / потребителски кредит) за целите на:
1. Проучване на клиента от страна на кредитната институция, предоставяща финансирането за одобрение на предоставяните парични средства;
2.6. Данни за профила в Сайта за целите на:
1. Оказване на съдействие при управлението на поръчките на клиента и техническо съдействие при затруднения в работата с информацията в неговия профил;
2.7. Анонимизирани данни за целите на:
1. Статистически анализ на общия брой посещения на сайта, изпълнени доставки, приети запитвания за съдействие и оплаквания;
2. Анализ на опита на потребителите при използването на Устройствата и Приложенията за осъществяване на тяхното подобряване в отговор на потребителските очаквания;
3. Трети лица, на които предоставяме вашите лични данни:
3.1. куриерски фирми и пощенски служби, осъществяващи доставката на потвърдени поръчки чрез Сайта - "Еконт експресс" ООД, ЕИК: 117047646. Може да видите Политиката за защита, поверителност и неприкосновенност на личните данни тук;
3.2. доставчици на платежни услуги за целите на осъществяване на плащане или възстановяване на суми при упражняване на право на отказ на продукт, както и за счетоводни цели, съгласно изискванията на законодателството - "Банка ОББ"
3.4. консултанти в различни сфери за целите на защита на легитимни интереси на „Глезко“ ЕООД по поддържане и подобряване качеството на услугата, отговаряне на законовите изисквания, защита за законни права и интереси в съдебни и административни производства;
3.5. държавни органи и институции във връзка с извършвани от тях проверки в съответствие със законовите изисквания и ограничения;
3.6. свързани с „Глезко“ ЕООД лица във връзка с ползване на споделен технически и човешки ресурси, преобразувания и други;
3.7. Външни сервизи за извършване на гаранционни и извънгаранционни ремонти, когато е необходимо те да се извършат от тесни специалисти или със специализирана техника, с които „Глезко“ ЕООД не разполага, както и в случаите, в които производителят изисква гаранционното обслужване да се извършва от конкретен сервиз на територията на Република България;
3.8. Търговски представители и партньори на “Глезко” ЕООД в страната – физически магазини - за целите на логистиката относно предоставяне на възможност за получаване на поръчки на място в магазини на територията на страната;
3.9. Търговски партньори – онлайн платформи за пазаруване и реклама за целите на популяризиране на продуктите и услугите предлагани от “Глезко” ЕООД;
По отношение на личните данни на физически лица, които предоставяме на посочените трети лица, "Глезко" ЕООД изисква и следи те да прилагат всички необходими технически и организационни мерки за защита на предоставените им от дружеството данни, според изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679 на ЕС и на Съвета и на българското законодателство.
4. Личните данни на физически лица се обработват и съхраняват за следните срокове:
4.1. Данни, обработвани за целите на сключването и изпълнението на договора за покупка от разстояние – предвидените от българското законодателство давностни срокове за предявяването на искове;
4.2. Данни, обработвани за счетоводни цели - предвидените от българското законодателство – Закон за счетоводството и ЗДДС.
4.3. Данни, предоставени въз основа на съгласие – до оттеглянето му чрез писмено заявление, отправено до „Глезко“ ЕООД на адреса на управление на дружеството или по друг изрично посочен начин допустим от закона;
След изтичане на посочените по-горе срокове, данните се изтриват и не могат да бъдат възстановени и използвани повече.
Изключение: Данните не се изтриват, но продължават да се обработват само за целите на защита на нашите законни права и интереси или в изпълнение на нашите законови задължения, в случай че към датата на изтичане на посочения срок е налице висящо съдебно, административно и досъдебно производство – до приключването му.
5. Права във връзка с личните данни на физическите лица:
5.1. Право на достъп, включително право на копие на данните в процес на обработка:
По всяко време всяко физическо лице има право да поиска информация относно личните му данни, които „Глезко“ ЕООД съхранява. Искането се уважава и данните се предоставят след като лицето удостовери самоличността си по подходящ начин;
5.2. Право на коригиране на неточни лични данни:
Всяко физическо лице има право да поиска коригиране на личните му данни, ако те са неправилни, включително допълване на непълни лични данни. Това може да се направи през профила му в Платформата или като се обърне към „Глезко“ ЕООД с писмено искане, след надлежно удостоверяване на неговата самоличност;
5.3. Право на изтриване („Право да бъдеш забравен“) в следните случаи:
1. При отпадане на необходимостта от обработка;
2. При оттегляне на съгласието, когато обработването е на базата на съгласие;
3. При установена незаконосъобразна обработка на данни;
4. При законово задължение за изтриване на данните;
Правото да бъдеш забравен не е абсолютно право и може да не бъде уважено при предвидените от закона случаи дори и след надлежно удостоверяване на самоличността на субекта на личните данни, в който случай той бива уведомен за това незабавно.
5.4. Физическо лице има право да поиска ограничаване на обработването, когато:
1. се оспорва верността на данните, за периода, в който трябва да се провери верността им; или
2. обработването на данните е без правно основание, но вместо да ги изтрием, то поиска тяхното ограничено обработване; или
3. съществува или е възникнала необходимост от обработка на данните за установяването, упражняването или защитата на правни претенции на лицето; или
4. е подадено възражение за обработването на данните, в очакване на проверка дали основанията на администратора са законосъобразни;
В случай на коригиране, изтриване или ограничаване на обработване, „Глезко“ ЕООД съобщава за това на всеки получател – трето лице, на когото личните данни са били разкрити, освен ако това е невъзможно или изисква несъразмерно големи усилия.
5.5. Право на преносимост на машинно четими данни:
1. Личните данни се предоставят директно на субекта им;
2. при искане от страна на субекта и техническа възможност данните се предоставят на друг администратор по негов избор;
5.6. Право на субекта на данните да възрази срещу обработването въз основа на легитимен интерес:
1. Субекта на лични данни има право да възрази срещу обработването на неговите лични данни въз основа на легитимния интерес на Администратора. „Глезко“ ЕООД няма да продължи да обработва личните му данни, освен ако не се докаже, че съществуват убедителни правни основания за това, които имат предимство пред интересите и правата на субекта на данни или поради съдебни спорове и други процесуални и извънпроцесуални действия по уреждане на спорове/претенции.
5.7. Право на субекта на данни да възрази срещу директния маркетинг:
Всеки субект на лични данни има право да възрази срещу получаването на маркетингови съобщения, включително срещу профилирането и анализа за целите на директния маркетинг.
5.8. Право на жалба пред Комисията за защита на личните данни или пред регулаторен орган, в рамките на ЕС.
Всеки субект на лични данни има право на жалба пред Комисията за защита на лични данни, ако смята че личните му данни се събират, обработват и съхраняват от „Глезко“ ЕООД незаконосъобразно. Правото на жалба се упражнява на адрес: Бул. Цветан Лазаров, No 2, 1592 София, тел.: +359 2 915 3580; факс: +359 2 915 3525; на e-mail:kzld@cpdp.bg и чрез интернет сайт: https://www.cpdp.bg
5.9. Право на оттегляне на предоставеното съгласие.
- Оттеглянето на съгласие за директен маркетинг и реклама се извършва чрез изпращане на уведомление на посочения в съобщението за директен маркетинг и реклама адрес за отказ;
- Съгласие за достъп до Профил в сайта се оттегля чрез промяна на паролата за достъп до сайта;
При оттегляне на съгласието обработката на съответния вид лични данни за посочените цели се преустановява. Оттеглянето на съгласието не засяга законосъобразността на обработването, извършвано въз основа на дадено съгласие преди неговото оттегляне.
Гореописаните права се упражняват чрез писмено искане във форма, определена от „Глезко“ ЕООД, която можете да получите в офиса на Администратора или по електронен път след запитване до Длъжностното лице за зашита на данните.
Отговор на Ваше запитване ще получите в законовия едномесечен срок от получаване на писменото искане.
6. Използвани методи за автоматизирано вземане на индивидуални решения, включително профилиране
„Глезко“ ЕООД не използва методи за автоматизирано вземане на индивидуални решения или профилиране. Автоматизирано вземане на индивидуални решения, включително профилиране може да се осъществява от доставчици на финансови услуги за целите на одобрение за предоставяне на финансиране на покупката чрез лизинг или потребителски кредит. Моля за познайте се с техните политики за обработка на лични данни.
7. Промени в политиката за сигурност на данните.
Политиките на „Глезко“ ЕООД за защита на личните данни на потребителите на сайта се променят с времето в зависимост от изменението на правната рамка (приложимия закон) и изменение в обстоятелствата. Когато такива промени се наложат, те се публикуват в съответната рубрика на сайта и всички потребители биват уведомени за тях. В случай че се наложи значителна промяна в начина на обработване на личните данни на потребителите, „Глезко“ ЕООД ще уведомява всички засегнати лица преди промяната в политиките да влезе в сила, а където е необходимо, ще поиска и изрично съгласие от субектите на лични данни.
ДЕКЛАРАЦИЯ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ
Във връзка с прилагането на Регламент (ЕС) 2016/679 на ЕС и на Съвета, с който се въвеждат нови правила и засилена защита на личните данни на физическите лица, Ви молим да се запознаете с настоящата декларация за поверителност.
Beautyadvisor.bg е платформа за представяне на салони за красота, като и онлайн магазин за продажба на техника. Във връзка с това компанията поддържа системи, гарантиращи висока степен на защитеност на личните данни на клиентите и контрагентите си при спазване изискванията на българското и международното законодателства.
Beautyadvisor.bg събира лични данни на описаните по-горе категории лица само доколкото това е необходимо за изпълнение на сключените с тях договори, за изпълнение на задължения, възложени на Beautyadvisor.bg със закон, за постигане целите на директния маркетинг и/или доколкото съответните субекти на данните са дали изрично съгласие за събирането и обработването на тези данни за други конкретни цели.
Длъжностно лице по защита на личните данни, което носи отговорността за опазване на всички събирани от Beautyadvisor.bg лични данни е Галя Димитрова. До него се отнасят всички въпроси свързани с правата на субектите на лични данни на електронна поща office@beautyadisor.bg
Самите лични данни се съхраняват в офиса на дружеството, находящ се на гореописания адрес, в специално помещение с повишено ниво на сигурност и ограничен достъп, на защитени сървъри, с криптирани бази данни.
Beautyadvisor.bg събира и обработва различни видове лични данни на физически лица в зависимост от конкретната цел, за която тези данни ще се използват.
За регистрираните посетители на уеб страницата www.beautyadisor.bg се събират следните типове данни, а именно – име, ЕГН, e-mail, телефон, адрес за доставка, IP адрес - които са необходими за обратна връзка с клиента, за фактуриране на закупените стоки, за приемане и обработване на рекламации, както и за анализ на пазарното поведение на клиентите и подобряване на услугите ни.
По отношение на нерегистрираните потребители на уеб страницата чрез бисквитки се събират следните типове лични данни, за което е необходимо изрично съгласие на потребителя – IP адрес, операционна система и физическа локация.
Тези лични данни са необходими на Beautyadvisor.bg във връзка с анализ на поведението на потребителите с цел подобряване на предоставяните им услуги. Beautyadvisor.bg предоставя тези данни на анализиращите инструменти на GOOGLE, ALEXA и YANDEX, след като към тях бъде приложена анонимизация до степен, до която за третото лице да бъде невъзможно да идентифицира конкретния посетител на уеб страницата, с цел оценяване на страницата jarcomputers.com. В някои случаи личните данни не се събират поначало от Beautyadvisor.bg а от конкретното трето лице, какъвто е случаят с Google и техния инструмент Google Analytics.
Във връзка с изпълнение на сключените договори за продажба на стоки, Beautyadvisor.bg, предоставя лични данни, необходими за извършване на доставка, на спедиторите ЕКОНТ и СПИДИ и/или други при желание на клиента.
Охранителните камери, намиращи се в офисите и складовите бази на Beautyadvisor.bg, запечатват образите на всички лица, намиращи се в близост и в обектите.
В зависимост от целите и правното основание, на които различните видове лични данни се събират и обработват, те се съхраняват от Beautyadvisor.bg за различни срокове. За най-кратък срок – до 30 дни, се съхраняват записите от охранителните камери въз основа на ограничение по Закона за частната охранителна дейност и Закона за защита на личните данни. Всички останали видове лични данни на клиенти на Beautyadvisor.bg или посетители на уеб страницата www.beautyavisor.bgсе съхраняват за срок до 5 години във връзка със законните бизнес цели и интереси на компанията.
Всеки субект на лични данни, събирани и обработвани от Beautyadvisor.bg, може по всяко време да поиска информация за наличните в базите данни на компанията, негови лични данни, целите, за които те са събирани и срока, за който ще бъдат съхранявани. Също така всеки субект на такива лични данни може по всяко време да поиска достъп до тях, коригиране или изтриването им или ограничаване на обработването им, доколкото това не е необходимо за изпълнение на задължение на компанията по закон.
Всеки субект на лични данни по предходния параграф има право да възрази срещу обработването на личните му данни, както и има право на преносимост на същите. Възраженията се подават на място в офис на Beautyadvisor.bg и/или на e-mail: office@beautyadvisor.bg
Всеки субект на лични данни по предходните два параграфа има право на жалба, когато счита, че правата му по Регламента и Закона за защита на личните данни са нарушени от Beautyadvisor.bg до Комисията за защита на личните данни по следния начин – на адрес: Бул. Цветан Лазаров, No 2, 1592 София, Tel. +359 2 915 3580; Fax +359 2 915 3525; e-mail:kzld@cpdp.bg Website: http://www.cpdp.bg/
Личните данни, събирани и обработвани от Beautyadvisor.bg от посетителите на уеб страницата www.beautyadvisor.bg се обработват автоматизирано с цел профилиране и настройка на същата уеб страница, така че тя да извежда най-относимите към поведението на клиента и предлагани от компанията стоки и услуги.
Всеки субект на лични данни има право да поиска изтриването на личните му данни от масивите с данни на Beautyadvisor.bg, с изключение на случаите, в които се упражнява от Beautyadvisor.bg правото на свобода на изразяването и правото на информация, данните са необходими за спазване на правно задължение, което изисква обработване, предвидено в правото на ЕС или правото на РБългария, което се прилага спрямо компанията, както и в случаите, в които данните са необходими за установяването, упражняването или защитата на правни претенции.
Вижте политиката за Лични данни